Rich Communications | Kreatív kommunikáció
7
page-template-default,page,page-id-7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Kreatív kommunikáció

A belső/külső kommunikáció, az arculat, a közösségi média használata, a szlogenünk, a nyilatkozataink, a ruhánk, a rendezvényünk, a termékünk, az ügyfélszolgálatunk meghatározza a rólunk kialakult véleményt. 

Tehát,  amit mondunk, vagy ahogy mondjuk és kommunikálunk, minden összefügg és egy átfogó képet mutat rólunk.

Ezért gondoljuk azt, hogy a PR és a kommunikáció, nem egyenlő egy címlistára kiküldött sajtóhírrel, hanem minden lehetőség, minden csatorna összességének kreatív használata, állandó méréssel és visszacsatolással.

Elmúltak azok az idők, mikor a nagy márkák égetik a pénzt a kert végében. Számukra is fontos a mérhetőség, a konverzió, a vásárlókhoz, ügyfelekhez való személyes eljutás.

Az üzletben, az okostelefonon, a rádióban, a tévében, a közösségi oldalakon, de Juliska néni pletyije is fontos személyes ajánlás.

A közvetítő eszközök legyártása, a médiacsatornk felületek kiválasztása egy csapat kezében lehet igazán hatékony, finom érzékeny receptorként működve a két végpont között.

Menüpontjainkban felsoroljuk szakmai kompetenciáinkat, de  igazából a gondolkodásunk határozza meg azt, hogy kikkel és milyen projekteken, végeken, márkákon, vagy ötleteken dolgozunk együtt.

  • Sajtókommunikáció
  • Sajtóközlemény készítése
  • Sajtófigyelés
  • Sajtótájékoztató szervezése
  • PR tanácsadás
  • Vállalati/céges arculat kialakítása
  • CSR
  • Vállalaton belüli kommunikáció menedzselése

Marketing kommunikáció

Marketing stratégia kialakítása

Marketing kampány lebonyolítása

Kreatívok/szórólapok tervezése

Közösségi és online marketing

SEO/SMO

Web – és közösségi oldalak tervezése

Weblap audit

Webszövegírás

Kérjük vegye fel velünk kapcsolatot!