Tehát, amit mondunk, vagy ahogy mondjuk és kommunikálunk, minden összefügg és egy átfogó képet mutat rólunk.
Ezért gondoljuk azt, hogy a PR és a kommunikáció, nem egyenlő egy címlistára kiküldött sajtóhírrel, hanem minden lehetőség, minden csatorna összességének kreatív használata, állandó méréssel és visszacsatolással.
Elmúltak azok az idők, mikor a nagy márkák égetik a pénzt a kert végében. Számukra is fontos a mérhetőség, a konverzió, a vásárlókhoz, ügyfelekhez való személyes eljutás.
Az üzletben, az okostelefonon, a rádióban, a tévében, a közösségi oldalakon, de Juliska néni pletyije is fontos személyes ajánlás.
A közvetítő eszközök legyártása, a médiacsatornk felületek kiválasztása egy csapat kezében lehet igazán hatékony, finom érzékeny receptorként működve a két végpont között.
Menüpontjainkban felsoroljuk szakmai kompetenciáinkat, de igazából a gondolkodásunk határozza meg azt, hogy kikkel és milyen projekteken, végeken, márkákon, vagy ötleteken dolgozunk együtt.
Marketing kommunikáció
Marketing stratégia kialakítása
Marketing kampány lebonyolítása
Kreatívok/szórólapok tervezése
Közösségi és online marketing
SEO/SMO
Web – és közösségi oldalak tervezése
Weblap audit
Webszövegírás
Kérjük vegye fel velünk kapcsolatot!